1|Verkooppunt
LIJN-kaart
De Lijn heeft op 6 januari 2024 de belbus vervangen door de flexbus. Vroeger kon je met een elektronische lijnkaart, aangekocht in ons verkooppunt, betalen op de belbus. Dit is nu niet meer mogelijk op de flexbus.
Je krijgt als lid een directe korting als je je geldige elektronische lijnkaart laat zien aan de chauffeur van de flexbus, maar moet je traject betalen met je bankkaart.
Hoe betalen voor je rit met De Lijn Flex?
Reis je met je 10-rittenkaart en neem je de flexbus?
Toon je kaart aan de chauffeur en betaal je rit met je bankkaart.
Je betaalt dan 1,70 euro (i.p.v. standaard 2,50 euro) en er gaan géén ritten van de rittenkaart af.
Betalen met je 10-rittenkaart is niet mogelijk.
De flexbus is niet uitgerust met een toestel dat de elektronische lijnkaart kan uitlezen of ontwaarden.
Op deze bus kan enkel contactloos met de bankkaart of via de app betaald worden.
Meer info op De Lijn Flex: tickets en tarieven - De Lijn
Hoe, wat, waar?
Contacteer onze verantwoordelijke:
Duffelsesteenweg 109 - Lint

Olga Van Den Bergh
Verkooppunt
